Kliendilugu: Tempo Post OÜ
- Priit Tomson
- Nov 7
- 1 min read

Tempo Post on globaalne logistikapartner veebipoodidele, aidates ettevõtetel tarneahelat kuluefektiivselt ja kvaliteetselt üles ehitada.
VÄLJAKUTSE
Kiirelt kasvava ettevõttena on Tempo Posti eesmärgid ambitsioonikad. Ettevõte on olukorras, kus olemasolevaid ja uusi kliente tuleb teenindada võimalikult kiiresti ja professionaalselt, kuid samal ajal kasvatada ka kliendibaasi aktiivse müügitegevusega. Kuna inim-, töö- ja ajaressurss on piiratud, otsustas Tempo Post kaasata müügi koostööpartneriks Kobra Sales’i.
LAHENDUS
Kuna meie tiimil oli varasem kogemus postipakkide logistika valdkonnas olemas, läks meie kaasamine nende müügiprotsessi väga kiiresti.
Pärast ettevõttele spetsiifiliste detailide täpsustamist koostasime sihitud nimekirja potentsiaalsetest klientidest – ettevõtetest, kes võiksid Tempo teenusest kõige rohkem kasu saada ja kus müügipotentsiaal oleks kõrgeim.
Võtsime otsustajatega ühendust, et mõista nende logistilisi väljakutseid ning leida, kuidas Tempo Post saaks pakkuda maksimaalset väärtust – olgu selleks kulude kokkuhoid või ajasääst postipakkide saatmisel.
TULEMUSED
Müügiprojekti eesmärk oli leppida kokku võimalikult palju sisulisi kohtumisi. Koostatud sihtnimekirjast jõudis Tempo Posti laua taha 17% ettevõtetest, kellega ühendust võtsime. Nende seas olid mitmed tuntud Eesti moemajad ja strateegiliselt olulised kliendid, kellega koostöö jätkub tänaseni.
Comments