Kliendilugu: Europagar OÜ
- Priit Tomson
- Nov 7
- 1 min read

VÄLJAKUTSE
Europagar on 30 aastase ajalooga pagaritoodete tootja, kelle eesmärk oli jõuda oma toodetega veel rohkemate klientideni. Tulenevalt olemasolevate tellijate ning uute päringute teenendamisest puudus ettevõtte enda müügijuhil piisav ajaressurss, et jõuda uute potentsiaalsete klientideni ja arendada süstemaatilist müügiprotsessi. Selleks otsustati kaasata müügipartner Kobra Sales, et suurendada kliendibaasi läbi sihitud müügitegevuse.
LAHENDUS
Projekti eesmärgiks oli jõuda väga spetsiifilise kliendigrupini, kellele Europagari tooted võiksid pakkuda lisaväärtust. Sihtgrupi koostamine nõudis oma unikaalsuse tõttu Kobra Salesi meeskonnalt tavapärasest põhjalikumat eeltööd, et leida õiged otsustajad ja sobiva profiiliga ettevõtted. See täpsus tasus end ära – kontaktid olid kvaliteetsed ning müügivestlused sisukad.
TULEMUSED
Projekti käigus sihitud 60 ettevõttest kujunesid 8 neist reaalseteks, maksvateks klientideks – tulemus, mis ületas algseid ootusi. Klient jäi koostööga rahule ning koostöö jätkub uute sihtgruppide koostamise ja müügivõimaluste leidmise suunal.
Comments